Din browser er for gammel. Venligst opgrader din browser eller download en alternativ browser som eksempelvis Google Chrome eller Firefox.

Klagevejledning

Vejledning

Som følge af den nye forbrugerklagelov skal virksomheder oplyse om hvor og hvordan man skal rette en eventuel klage i forbindelse med gæstens køb af ydelser i virksomheden.

Som udgangspunkt, skal gæsten klage til hotellet, hvor produktet/opholdet er købt. Hotellet vil altid være interesseret i at finde en løsning sammen med gæsten. Send reklamation på mail til skagen@skagenhotel.dk

Skulle det alligevel komme så vidt, at hotel og gæst ikke kan finde en løsning sammen i første omgang, har gæsten mulighed for at kontakte:

Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme.
Vodroffsvej 32, DK-1900 Frederiksberg
kontakt@hrt-ankenaevn.dk
Tlf. +45 35 36 51 21, telefontid alle hverdage ml. kl. 10-14

Link til klagenævnets hjemmeside

Desuden er der blevet etableret en ny fælleseuropæisk klageportal ODR-portalen, hvor man kan indgive en klage.

Link til den nye ODR-forbrugerklageplatform